Next Word - word association voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Volgend Woord - Woordassociatiespel

Verheug je, Woordspelers! Introductie van *Next Word*, jouw volgende niveau woordassociatiespel. Duik in antoniemen, synoniemen en samengestelde woorden terwijl je 250 uitdagende niveaus verkent in 5 moeilijkheidsgraden. Met een unieke boomstructuur kan elk woord tot 4 associaties hebben, wat meerdere oplossingen voor een enkel niveau biedt. Dit spel heeft geen in-app aankopen of advertenties, wat zorgt voor puur genot voor de eindgebruiker.

• Ongeëvenaarde functies voor Woordassociatiespel*:

Met 55.333 woordcombinaties biedt elke herstart van een niveau verse en unieke puzzels. Dynamische puzzelconfiguratie garandeert niet-repetitieve uitdagingen, terwijl het voltooien van de Woordboom je niveau verhoogt. Geanimeerde tutorials, ontspannende muziek en visueel stimulerende graphics verbeteren je game-ervaring.

Kies uit Gemakkelijk, Gemiddeld, Moeilijk, Expert en Breinbreker moeilijkheidsgraden en dompel jezelf onder in de wereld van woordassociaties.

Programma is beschikbaar in andere talen

Next Word - word association voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 16.0

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Next Word - word association

Heeft u geprobeerd Next Word - word association? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.